Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 2.0 jts facelift - проблем тоци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 2.0 jts facelift - проблем тоци

    Здравейте колеги,

    Алфонсо започна да прави проблеми....отново.
    Симптомите са, че всички светлини в колата присветват. Като се включат късите, вътре цялото табло и самите къси миждукат в оборотите на двигателя. Някакви идеи?
    Проверих бушони, акумулатор, клеми, зарядното напрежение е равномерно....
    Свършиха ми идеите.
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
    Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

  • #2
    Масите от акумулатора провери ли?

    Ръждата никога не спи.
    Пай сее ...
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #3
      Ъм, проверих двете клеми на самия акомулатор. Къде точнода гледам?
      Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
      Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

      Comment


      • #4
        Леко ли върти стартерът и лесно ли пали колата?.
        Ако да, добре е да се погледне с осцилоскоп напрежението на акумулатора. При избил диод в алтернатора могат да се наблюдават подобни ефекти.

        Но преди всичко - проверка/почистване на всички маси.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Леко пали, на второ въртене. Акомулаторът е на 9 месеца с точния ампераж. Историята почна след като беше в сервис със свалени клеми. Утре ще я гледам отново под капака.
          Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
          Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Леко ли върти стартерът и лесно ли пали колата?.
            Ако да, добре е да се погледне с осцилоскоп напрежението на акумулатора. При избил диод в алтернатора могат да се наблюдават подобни ефекти.

            Но преди всичко - проверка/почистване на всички маси.
            Хм, не ми харесва. Нещо ме съмнява акумулатора, но не твърдя нищо без да съм пред колата

            ---------- Post added at 20:24 ---------- Previous post was at 20:23 ----------

            Първоначално публикувано от Spox Покажи съобщение
            Леко пали, на второ въртене. Акомулаторът е на 9 месеца с точния ампераж. Историята почна след като беше в сервис със свалени клеми. Утре ще я гледам отново под капака.
            Иди при Иво (Пининфарина). Той ти е градски

            Comment


            • #7
              Отворен съм към всякакви предложения! Ако на някого му се е случвало нещо подобно, моля да сподели.
              Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
              Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

              Comment


              • #8
                Акумулаторът, освен всичко останало играе и ролята на капацитивен филтър, който изглажда пулсациите в ел. инсталацията, пораждани предимно от алтернатора.

                Поради това той е и първия заподозрян при подобни симптоми.

                Странното в случая е, че очевидно пулсации има, но пък стартерът върти нормално, което говори за изправен акумулатор.

                Най-добре е да пробваш, как са нещата с друг акумулатор.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=94679
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря колега! Ще взема един утре и ще кажа. Ако пък някой друг има идеи - да казва.

                    И Весела Коледа Алфисти!
                    Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                    Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                    Comment

                    Working...
                    X